پوچتینو و تن هاگ؛ گزینه های منچستریونایتد برای فصل آینده

به گزارش وبلاگ انجمن ما، خبرگزاری خبرنگاران- رانگنیک، سرمربی موقت و آلمانی منچستریونایتد قرار است در سرانجام فصل در پست مشاور به مدت دو سال با منچستریونایتد همکاری داشته باشد و شیاطین سرخ به طور جدی در کوشش برای استخدام یک سرمربی بزرگ برای فصل بعد هستند.

پوچتینو و تن هاگ؛ گزینه های منچستریونایتد برای فصل آینده

به گزارش وبلاگ انجمن ما، پیروزی 4-2 روز یک شنبه برابر لیدز یونایتد باعث شد یونایتد فاصله چهار امتیازی با وستهام برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در لیگ برتر پیدا کند، اما چهار مدعی دیگر یعنی آرسنال، وولوز و تاتنهام همگی دیدارهای عقب افتاده دارند و این جدول ممکن است دستخوش تغییرات فراوانی گردد. علی رغم شایعات ابتدایی مبنی بر احتمال توافق با رالف رانگنیک برای حضور روی نیمکت برای دو فصل پیش رو، چنین احتمالی پیش روی مدیران منچستریونایتد وجود ندارد.

نشریه اتلتیک در گزارشی مدعی شد منچستریونایتد جستجو برای سرمربی تازه خود برای فصل بعد را شروع و گزینه های اصلی را تعیین نموده است. بر اساس ادعای این نشریه، مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن و اریک تن هاگ، سرمربی آژاکس، از مدعیان اصلی احراز این پست هستند. مذاکرات ابتدایی و مقدماتی با این دو گزینه شروع شده و به نظر یکی از آنها فصل بعد روی نیمکت شیاطین سرخ حضور خواهد یافت.

در صورت ناکامی پاری سن ژرمن در فتح عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان جدایی مائوریسیو پوچتینو از این تیم قطعی است و خود این سرمربی آرژانتینی نیز علاقه زیادی به بازگشت به لیگ برتر دارد. مائوریسیو پوچتینو در گذشته روزهای درخشانی را در لیگ انگلیس و تاتنهام تجربه نموده و حالا یونایتد در پی تکرار این فرایند با استخدام این سرمربی است. بعلاوه آژاکس تحت راهنمایی اریک تن هاگ در فصل جاری توفانی ظاهر شده و آمار و ارقامی خیره نماینده را به ثبت رسانده است. با توجه به قطع همکاری مارک اوورمارس با این باشگاه هلندی، خود اریک تن هاگ نیز بی میل به جدایی از آژاکس نیست.

به نظر می رسد برای انتخاب مربی فصل آینده، بازیکنان و رالف رانگنیک با یکدیگر اختلاف نظر دارند. رالف رانگنیک که به عنوان مربی موقت منچستر یونایتد تا سرانجام این فصل روی نیمکت این تیم حضور دارد، قرار است از فصل بعد با حضور در کادر مدیریتی این باشگاه به کار خود ادامه دهد. با این حال به نظر می رسد از همین حالا تصمیمات او مخالفان زیادی خواهد داشت.

به نقل از ساموئل لاکهارست، تن هاخ گزینه مورد علاقه رانگنیک است اما بازیکنان خواستار حضور پوچتینو در این تیم هستند. در این مرحله با وجود اینکه سران باشگاه علاقه دارند تکلیف مربی فصل بعد را تا قبل از سرانجام این فصل تعیین نمایند، اما فعلا برای صحبت کردن در خصوص این موضوع هنوز زود است.

ارلینگ هالند تا زمانی که مقصدش تعیین نگردد، در فهرست گزینه های مورد علاقه منچستر یونایتد حضور خواهد داشت. شیاطین سرخ این احساس را دارند که باید هالند را جذب کند، زیرا که هالند از استعداد های برتر این نسل به شمار میرود. با این حال این انتقال بعید به نظر می رسد. یونایتد بعلاوه به جذب دکلاس رایس نیز علاقه مند است و خود بازیکن نیز برای پیوستن به یونایتد اشتیاق دارد. این بازیکن بیشتر از 3 سال است که مورد توجه سرخ پوشان بوده و در صدر فهرست آن ها قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "پوچتینو و تن هاگ؛ گزینه های منچستریونایتد برای فصل آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوچتینو و تن هاگ؛ گزینه های منچستریونایتد برای فصل آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید