کلوپ: به اندازه کافی خوب نبودیم، واضح بود که سرانجام روزی شکست می خوریم

به گزارش وبلاگ انجمن ما، یورگن کلوپ اعتراف کرد تیمش مقابل واتفورد مستحق شکست بوده است.

کلوپ: به اندازه کافی خوب نبودیم، واضح بود که سرانجام روزی شکست می خوریم

به گزارش وبلاگ انجمن ما، یورگن کلوپ پس از شکست 3 بر صفر تیمش در خانه واتفورد در هفته بیست وهشتم رقابت های لیگ برتر انگلیس از مدل بازی قرمزهای آنفیلد انتقاد کرد.

سرمربی تیم فوتبال لیورپول در این باره گفت: مالکیت توپ مان زیاد بود، اما درست نمی توانستیم به دروازه حریف برسیم یا سانتر کنیم. واتفورد دقیقاً می دانست می خواهد چه کاری انجام دهد. آنها بسیار سازمان یافته و منظم بوده و بابرنامه به این ملاقات آمده بودند.

این مربی آلمانی در ادامه توضیح داد: عوض کردن دفاع های کناری در دستور کارم نبود، اما ناگهان پس از ضربه آزاد چنین چیزی رخ داد و به هیچ عنوان تغییر تاکتیکی محسوب نمی شد.

کلوپ همچنین خاطر نشان کرد: می خواستیم گلی را که دریافت نموده ایم، جبران کنیم، اما گل دوم و پس از آن گل سوم را دریافت کردیم. به بازیکنان گفتم سریع تر پاس بدهند و جای شان را به سرعت تغییر دهند. واتفوردی ها با ترکیب 1-3-6 دفاع می کردند و قادر به استفاده از نصف فضاهایی که در اختیارمان بود، نشدیم.

وی در خصوص شکست برابر واتفورد افزود: اینکه پایان روزی شکست می خوریم، موضوعی واضح بود. به اندازه کافی خوب نبودیم. حالا می توانیم راجع به مواردی که باید پیشرفت کنیم، حرف بزنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کلوپ: به اندازه کافی خوب نبودیم، واضح بود که سرانجام روزی شکست می خوریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: به اندازه کافی خوب نبودیم، واضح بود که سرانجام روزی شکست می خوریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید