همایشها و نمایشگاه ها

تور اروپا مقرون به صرفه: لیگ کنفرانس اروپا، صعود فاینورد با جهانبخش، رم در جمع 8 تیم برتر قرار گرفت

پرونده مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ کنفرانس اروپا با صعود تیم های رم، فاینورد، اسلاویا پراگ و پائوک بسته شد.

25 اردیبهشت 1401

نقدها و نمرات گرن توریسمو 7 منتشر شد؛ بازگشت برترین شبیه ساز رانندگی

چیزی نزدیک به 25 سال از عرضه اولین بازی گرن توریسمو سپری شده است و اکنون گرن توریسمو 7 (Gran Turismo 7) برای دو کنسول پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 منتشر شده است. پس از بازی گرن توریسمو اسپورت که در زمان عرضه به خاطر کمبود محتوا نتوانست نظر بسیاری از منتقدان را جلب...

21 اردیبهشت 1401

کسب درآمد در سفر ، تبدیل تجربه های سفر به پول

سفر همیشه برای خیلی از افراد جنبه سرگرمی دارد، اما در این میان افرادی نیز هستند که تلاش می نمایند تا در طول مسافرت خود کسب درآمدی نیز داشته باشند، تا هم در هزینه های خود صرفه جویی نمایند هم تجربه جدیدی کسب نمایند.

14 اردیبهشت 1401

تخفیف 20 درصدی برای متقاضیان حوزه صنایع دستی در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران گردی و جهان گردی از اعمال تخفیف 20 درصدی در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی برای هزینه فضای غرفه های حوزه صنایع دستی خبر داد.

26 فروردین 1401

با نقاشی های معروف دنیا آشنا شوید

نقاشی و هنرهای ترسیمی یکی از هنرهای هفت گانه در جهان است و امروزه آثار نقاشان مشهور در موزه ها و گالری های سراسر جهان به نمایش گذاشته شده اند.

22 فروردین 1401

همایش بین المللی باستانشناسی هلیل رود برگزار می شود

خبرنگاران: نخستین همایش بین المللی باستان شناسی و تاریخ حوزه فرهنگی هلیل رود 23 و 24 بهمن ماه برگزار می شود.

19 فروردین 1401

حاشیه سازی تازه بشیر حسینی با حضور وحید یامین پور

تصویری از پوستر تبلیغاتی کلینیک خودسازی و ترک گناه 40روزه با حضور وحید یامین پور معاون جوانان وزیر ورزش و جوانان و بشیر حسینی، کارشناس تلویزیون و استاد دانشگاه در شبکه های اجتماعی منتشر شده که بازتاب فراوانی داشته است.

24 دی 1400

21 خدمت به فناوران فرصت صادرات محصولات می دهد

مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری برای توانمندسازی شرکت های دانش بنیان و خلاق در حوزه صادرات خدمات گوناگونی را ارائه می دهد.

31 شهریور 1400

تشکل ها در تعامل با همه ذی نفعان خود فعالیت نمایند

اعضای هیات مدیره و دبیر جامعه مدیران و متخصصان صنعت کفش ایران با معاون استان ها و تشکل های اتاق ایران ملاقات کردند. در این نشست اثرات منفی ایجاد تشکل های موازی بر فرایند فعالیت تشکل های موجود، مورد تاکید نهاده شد.

19 شهریور 1400

خبرنگاران ماکو رتبه نخست چالش به وقت ورزش را به خود اختصاص داد

ارومیه - خبرنگاران - سرپرست اداره ورزش و جوانان ماکو با اشاره به اینکه در ایام شیوع بیماری کووید 19 چالش به وقت ورزش در رشته ورزش های همگانی در کشور برگزار گردید، گفت: این شهرستان رتبه نخست این چالش را در سطح استان به خود اختصاص داد.

2 شهریور 1400

توصیه دژپسند به دولت رئیسی

وزیر امور اقتصادی و دارایی خطاب به دولت سیزدهم گفت: برای قطع کردن بودجه از نفت و تحقق بودجه متکی به اقتصادیات باید بودجه ریزی کشور اصلاح، هزینه های دولت مدیریت و جراحی و فلسفه وجودی خیلی از ردیف ها و تبصره های بودجه بررسی شود.

8 مرداد 1400

یک زوج جوان کره ای به اشتباه و غیرعمدی یک تابلوی خیابانی (گرافیتی) 440 هزار دلاری را نابود کردند!

سئول - کره جنوبی: یک گرافیتی بسیار ارزشمند، توسط یک زوج بیست و چند ساله کره ای نابود شد. این دو تصور می کردند که آنچه می بینند صرفا کمی بازی با رنگ قلم مو بوده و تحریک شده بودند که خودشان هم کمی این بازی را ادامه بدهند.

5 اردیبهشت 1400

تامین امنیت غذایی به معیشت مردم گره خورده است

تهران (پانا) - در هفتیمن همایش تجلیل از مدیران برتر جهادی که در سالن اجلاس خبرگان برگزار گشت، علیرضا بزرگی به عنوان مدیر برتر جهادی در بخش امنیت غذایی کشور انتخاب شد.

18 فروردین 1400

بیانیه نشست آمایش سرزمین در ایران، چالش ها و راهکارها

خبرگزاری خبرنگاران- جلسه سخنرانی آمایش سرزمین در ایران، چالش ها و راه چاره ها در تاریخ به همت شاخه جنگل و محیط زیست گروه علوم کشاورزی فرهنگستان علوم، با شرکت استادان، پژوهشگران، اعضای فرهنگستان علوم و کارشناسان در تالار اجتماعات فرهنگستان علوم برگزار...

9 فروردین 1400

با صدور اطلاعیه ای: شرکت مخابرات ایران از حضور در تله کام 2021 انصراف داد

شرکت مخابرات ایران اعلام کرد که با توجه به شرایط حاکم در فضای ICT کشور، در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (تله کام 2021) حضور نمی یابد.

24 اسفند 1399

آمادگی چندبرابری بانک صادرات در نمایشگاه مجازی در مقایسه با نمایشگاه فیزیکی

به گزارش خبرنگاران، با لغو برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در 29 تیرماه امسال و تصمیم معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب، بانک صادرات نیز همچون ادوار گذشته به عنوان بانک عامل نخستین نمایشگاه مجازی...

28 بهمن 1399

خبرنگاران بخش تولید در قم کانون جذب سرمایه&zwnjگذاران است

قم - خبرنگاران - مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری قم گفت: با تسهیل فرآیندهای اداری و حمایت مسئولان دستگاه های اجرایی از حضور بخش خصوصی در فعالیت های اقتصادی قم، بخش تولید در این استان به کانون حضور سرمایه گذاران تبدیل شده است.

15 دی 1399

غیبت بنزما، راموس و کارواخال مقابل آلاوز؛ بدشانسی های زیدان ادامه دارد

خبرگزاری خبرنگاران- دنی کارواخال بعد از بازی مقابل اینتر امروز در تمرینات رئال مادرید شرکت نکرد و قطعاً دیدار فردای تیمش مقابل آلاوز را از دست خواهد داد.

6 دی 1399

باکو: جمهوری آذربایجان نیازی به نظامیان خارجی ندارد

فارس نوشت: معاون وزیر خارجه جمهوری آذربایجان در واکنش به گزارش های خبری گفت که هیچ گونه نیروی خارجی در عملیات های نظامی باکو مشارکت ندارند و این کشور نیازی به نیروهای خارجی ندارد.

20 آبان 1399

خواب خوب، کلید موفقیت است، اما میزان خواب شما در مقایسه با بزرگانی مانند بیل گیتس، جف بزوس و وارن بافت، چگونه است؟!

خیلی بعید است که شما از شخص موفقی که تجارت موفقی را اداره می نماید، بعد از ارائه یک درخواست بشنوید که:

6 آبان 1399
تعداد: (34)