امنیت غذایی از محوری ترین برنامه های وزارت جهادکشاورزی

به گزارش وبلاگ انجمن ما، خبرگزاری خبرنگاران-مشاور وزیر و مدیرکل دفتر امور استان های وزارت جهاد کشاورزی گفت: امنیت غذایی از محوری ترین برنامه های این وزارتخانه است.

امنیت غذایی از محوری ترین برنامه های وزارت جهادکشاورزی

به گزارش سرویس مالی وبلاگ انجمن ما، هوشنگ محمدی اظهار کرد: اگر بپذیریم اقتدار غذایی در کنار اقتدار نظامی موجب اقتدار ملی می گردد بسیاری از مسائل امروز ما حل می گردد چرا که اقتدار غذایی برای ما رشد مالی، اشتغال، تامین مواد اولیه سایر صنایع را به همراه می آورد.

محمدی با اشاره به اهمیت جایگاه بهره برداران و تولیدکنندگان بخش کشاورزی ادامه داد: اگر ما به این مهم واقف باشیم که وظیفه اصلی ما خدمت به کشاورزان و بهره برداران و تولیدکنندگان بخش کشاورزی است و به خاطر آن ها در این مناصب و جایگاه ها حضور داریم قطعاً بسیاری از مسائل مردم حل می گردد.

وی در مورد احیای جهاد سازندگی بیان کرد: برای رسیدن به امنیت غذایی فرهنگ مدیریت جهادی در عمل باید این اتفاق بیافتد.

محمدی با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری خصوصی در بخش کشاورزی گفت: باید به سرمایه گذاران بخش کشاورزی اهمیت ویژه ای داده گردد در این راستا در وزارتخانه طرحی جهادی در حال آماده سازی است و در حال رفع موانع سرمایه گذاری در این بخش هستیم.

وی اضافه نمود: گره های سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در استان ها نیز باید رفع گردد و مدیران دستگاه ها باید در پی گره گشایی برای سرمایه گذاران باشند.

کدM-ch2531

منبع: خبرگزاری آریا

به "امنیت غذایی از محوری ترین برنامه های وزارت جهادکشاورزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امنیت غذایی از محوری ترین برنامه های وزارت جهادکشاورزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید