امیدواری به بهبود وضع کرونا و برگزاری کلاس های عملی در تابستان، نمره کلاس عملی ترم بعد برای همین ترم منظور می گردد

به گزارش وبلاگ انجمن ما، معاون آموزشی وزیر علوم گفت: امیدواریم با آرام شدن شرایط کشور از نظر شیوع ویروس کرونا، دانشگاه ها بتوانند کلاس های عملی و کارگاهی را در ترم تابستان برگزار نمایند.

امیدواری به بهبود وضع کرونا و برگزاری کلاس های عملی در تابستان، نمره کلاس عملی ترم بعد برای همین ترم منظور می گردد

علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ انجمن ما برای برگزاری کلاس های عملی و کارگاهی در ترم تابستان ابراز امیدواری کرد.

وی گفت: امیدواریم با مقداری آرام شدن فضا از نظر شیوع ویروس کرونا در کشور دانشگاه ها بتوانند کلاس های عملی و کارگاهی را در ترم تابستان برگزار نمایند.

معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری توضیح داد: اگر به دلایلی در تابستان هم امکان برگزاری کلاس های عملی و کارگاهی فراهم نشد یا شرایط دانشجویان برای حضور در کلاس های عملی و کارگاهی فراهم نبود؛ دانشگاه ها می توانند این کلاس ها را در ترم آینده برگزار نماینده و نمره درس برای همین ترم منظور گردد.

به گزارش فارس، اخیرا محمد رضا آهنچیان، مدیرکل برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم گفته: دانشجویان به طور معمول نمی توانند ترم تابستان داشته باشند مگر اینکه در سال آخر تحصیل شأن واحدهایی تا دانش آموختگی آنها به تشخیص دانشگاه باقی مانده باشد، در قوانین و مقررات داشته ایم دانشجو به طور معمول در آغاز سال تحصیلی می توانست دو درس برای معرفی به استاد بگیرد که احتیاج نباشد ترم جدید ثبت نام کند، الان دو برابر افزایش یافته است بنابراین دانشجویانی که در شرف فارغ التحصیلی هستند با فراغت بال بیشتری می توانند ترم تابستان را پشت سر بگذارند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "امیدواری به بهبود وضع کرونا و برگزاری کلاس های عملی در تابستان، نمره کلاس عملی ترم بعد برای همین ترم منظور می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدواری به بهبود وضع کرونا و برگزاری کلاس های عملی در تابستان، نمره کلاس عملی ترم بعد برای همین ترم منظور می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید