برگزاری جشنواره های فرهنگی دانشجویی به صورت حضوری و مجازی در دستور کار ، تصمیمات نهایی اطلاع رسانی خواهد شد

به گزارش وبلاگ انجمن ما، معاون فرهنگی وزارت علوم در مورد برگزاری اختتامیه جشنواره های فرهنگی گفت: برگزاری این جشنواره ها به صورت حضوری و مجازی در دستور کار است که اطلاع رسانی خواهد شد.

برگزاری جشنواره های فرهنگی دانشجویی به صورت حضوری و مجازی در دستور کار ، تصمیمات نهایی اطلاع رسانی خواهد شد

غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی وزارت علوم در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه وبلاگ انجمن ما، در مورد آخرین تصمیمات برای برگزاری جشنواره های فرهنگی دانشجویی گفت: جلساتی را با هم کسانی که در حوزه سیاست گذاری جشنواره ها قرار دارند، داشتیم، اما باز منتظر هستیم که ببینیم شرایط چگونه می گردد. جشنواره حرکت را که باید در اسفند سال گذشته برگزار می کردیم که به دلیل شیوع بیماری کرونا و تعطیلی دانشگاهها برگزار نشد.

وی اضافه نمود: یکی دو تا جلسه را در وزارت خانه گذاشتیم و دنبال این هستیم که جشنواره ها را در همان مقیاسی که سال های قبل برگزار می کردیم برگزار کنیم و اگر فرصت نگردد به صورت حضوری جشنواره را برگزار کرد، تصمیمات دیگری خواهیم گرفت؛ اما هنوز به تصمیم نهایی نرسیدیم، ولی چند جلسه ای گذاشتیم پیشنهاداتی آمده روی آن ها کار می گردد و اعلام خواهد شد.

غفاری اضافه نمود: این موضوع بستگی به شرایط دارد اگر شرایط مهیا نشد، یک بخش آن احتمالا مجازی برگزار خواهد شد و یک بخش ممکن است با یک جمعیتی محدودی برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "برگزاری جشنواره های فرهنگی دانشجویی به صورت حضوری و مجازی در دستور کار ، تصمیمات نهایی اطلاع رسانی خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جشنواره های فرهنگی دانشجویی به صورت حضوری و مجازی در دستور کار ، تصمیمات نهایی اطلاع رسانی خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید