تشکیل 2100 پرونده تخلفاتی در بازار استان ایلام

به گزارش وبلاگ انجمن ما، معاون نظارت و بازرشی سازمان صمت استان ایلام از تشکیل 2 هزار و 104 پرونده تخلفاتی در بازار استان ایلام طی امسال اطلاع داد.

تشکیل 2100 پرونده تخلفاتی در بازار استان ایلام

به گزارش خبرگزاری وبلاگ انجمن ما از ایلام، عزت الله عبدخانی صبح شنبه در جمع وبلاگ انجمن ما با اشاره به بخشی از عملکرد 8 ماهه امسال نظارت بر بازار استان، از انجام 54 هزار و760 مورد بازرسی وتشکیل 2 هزار و 104 پفراینده تخلفاتی به ارزش بیش از یک هزار و 706 میلیارد ریال در بازار استان اطلاع داد.

وی با تاکید بر همکاری و تعامل بسیار خوب اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی، اتحادیه ها، دانشگاه علوم پزشکی، جهاد کشاورزی، اداره کل غله، استاندارد و اماکن در فرایند گشت های مشترک نظارتی، اضافه نمود: در هشت ماهه نخست امسال تعداد 480 مورد گشت مشترک برگزار شده است.

معاون بازرسی ونظارت سازمان صمت استان، با اشاره به تشدید نظارت ها بر فرایند تامین و توزیع کالاهای اساسی به وسیله بازدیدهای میدانی و نظارت های سیستمی، ادامه داد: قند و شکر، روغن نباتی، برنج، نهاده های دامی، آرد و نان، مرغ و تخم مرغ، محصولات فولادی، پتروشیمی و سیمان از جمله مهمترین کالاهایی بوده اند که در امسال موضوع نظارت ها را تشکیل داده است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "تشکیل 2100 پرونده تخلفاتی در بازار استان ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل 2100 پرونده تخلفاتی در بازار استان ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید