سلامتی و پزشکی

غذا خوردن در سفر

تنظیم نوع، میزان و زمان مصرف غذا در #سفر یکی از امور چالش برانگیزی است که تمام مسافران با آن روبرو می شوند. انتخاب غذای مناسب در سفر به سن و سال و شرایط افراد بستگی دارد.

24 اردیبهشت 1401

عید کجا بریم؟ بهترین مقاصد داخلی در نوروز 1401

سفر نوروزی برای مردم کشور ما حال و هوای خاصی دارد. گردشگران زیادی مقاصد سفر داخلی و خارجی در نوروز 1401 را از ما ه ها زودتر انتخاب کرده اند.

23 اردیبهشت 1401

گلکسی واچ 5 سامسونگ دارای دماسنج خواهد بود

ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 سامسونگ به دلیل برخورداری از ابزار های عالی ردیابی سلامت و تناسب اندام یکی از بهترین ساعت های هوشمندی می باشد که تا به امروز عرضه شده است. طبق گزارش ETNews گلکسی واچ 5 سامسونگ در اواخر سال جاری با پشتیبانی از دماسنج عرضه خواهد شد.

13 اردیبهشت 1401

کدام میوه های زمستانی خاصیت آنتی اکسیدانی دارند؟

همه میوه ها غنی از مواد مغذی محافظت کننده در برابر بیماری هستند؛ اما به دلیل فواید ضد التهابی مورد توجه ویژه قرار گرفته اند.

12 اردیبهشت 1401

عملیات پیوند قلب به وسیله انتقال هوایی با موفقیت صورت گرفت

رییس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: عملیات پیوند قلب به وسیله انتقال هوایی با موفقیت از مشهد به تهران انجام شد.

6 اردیبهشت 1401

چگونه یک مصاحبه کاری پیروز را آغاز کنیم؟

اصول مصاحبه کاری پیروزهمواره ملاقات اول شما در هر جایی مخصوصا با کارفرما یا مدیری که وظیفه مصاحبه استخدامی شما را دارد، یک جلسه مشخص کننده است و تصویری که شما از خود در فکر آن فرد به جای می گذارید، ملکه فکر او برای مدت ها و شاید حتی در تمام عمر کاری شما...

5 اردیبهشت 1401

افزایش تعداد بستری ها و فوتی های کرونا هفته های آینده در استان

خبرگزاری خبرنگاران- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل از افزایش تعداد بستری ها و فوتی های کرونا هفته های آینده در استان اطلاع داد .

1 اردیبهشت 1401

با نقاشی های معروف دنیا آشنا شوید

نقاشی و هنرهای ترسیمی یکی از هنرهای هفت گانه در جهان است و امروزه آثار نقاشان مشهور در موزه ها و گالری های سراسر جهان به نمایش گذاشته شده اند.

22 فروردین 1401

ماست را باچه بخوریم لاغر می شویم؟

خبرنگاران : ترکیب ماست با 5 ماده غذایی برای لاغری مفید است.

21 فروردین 1401

معرفی راحت ترین هواپیماهای جهان

راحت ترین هواپیماهای دنیابرای سفر به مقاصد مختلف، هر پرواز ممکن است که چندین ساعت طول بکشید اما این زمان به معنی آن نیست که موجب اذیت تان می گردد. پروازهای لوکس خوبی در سراسر دنیا وجود دارند که می توانند علاوه بر آن که شما خستگی را در آن احساس نمی کنید،...

18 فروردین 1401

اعطای 10 هزار فقره تسهیلات بانک دی به مدافعان سلامت

خبرگزاری خبرنگاران- مدیرعامل بانک دی از پرداخت بیش از 10 هزار فقره تسهیلات اعتباری به کادر درمان و کارکنان نظام سلامت خبر داد.

5 اسفند 1400

به برکت شهدا و با کار جهادی، محله به محله آباد می گردد

شهردار منطقه 12 با تأکید بر کار جهادی در محلات از اجرای ویژه تحول نگهداشت شهر در محله شهید هرندی این منطقه اطلاع داد.

1 اسفند 1400

صمدیان: نسل جدیدی از عکاسان در حال شکل گیری است

تهران (پانا) - سیف الله صمدیان معتقد است، نسل جدیدی از عکاسان تئاتر در حال شکل گیری است که با تکنیک های متفاوت و تازه ای کار می نمایند.

29 بهمن 1400

پیش بینی ابتلا به آلزایمر به وسیله هوش مصنوعی

آنالیز ای تازه نشان می دهد که امکان پیش بینی ابتلای افراد به آلزایمر به وسیله هوش مصنوعی با ضریب صحت 92 درصدی وجود دارد.

22 بهمن 1400

خرید 41 مدل کیف هارد اکسترنال با جنس عالی و قیمت مناسب

برای محافظت از هارد اکسترنال که حاوی محتویات مهم شماست ، تهیه یک کیف محافظ برای مراقبت از آن لازم و لازم است. کیف هارد اکسترنال می تواند به خوبی از هارد اکسترنال شما در برابر خط و خش و ضربه های احتمالی محافظت کند. لذا در این مقاله قصد داریم به معرفی ویژگی...

19 بهمن 1400

وجود تومور خوش خیم مرتبط با دیابت و فشارخون در 10 درصد بزرگسالان

نشریه سالانه های طب داخلیِ ایالات متحده در گزارشی بیان کرد که براساس یافته های نو در 10 درصد بزرگسالان، تومور خوش خیم مرتبط با دیابت و فشار خون بالا وجود دارد.

18 بهمن 1400

گزارشی از تب دانگی در هرمزگان نداشتیم، پشه آئدس در بندرعباس و بندرلنگه مشاهده شد

خبرنگاران/هرمزگان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه خوشبختانه تا به حال گزارشی از تب دانگی که مهمترین بیماری منتقله به وسیله این پشه است نداشتیم، اظهار کرد: علائم بیماری کووید ممکن است با آنفلوآنزا سرماخوردگی و بیماری تب دانگی اشتباه گردد....

10 بهمن 1400

پاسخ به چند پرسش در خصوص سویه اُمیکرون

سویه اُمیکرون که اکنون در جنوب آفریقا توسعه یافته و در بیش از 30 کشور دیگر شناسایی شده، نگرانی هایی را به همراه داشته از جمله اینکه ممکن است به طور قابل توجهی اثربخشی واکسن ها در برابر بیماری کووید-19 را تضعیف کند.

25 دی 1400

تشکیل 2100 پرونده تخلفاتی در بازار استان ایلام

معاون نظارت و بازرشی سازمان صمت استان ایلام از تشکیل 2 هزار و 104 پرونده تخلفاتی در بازار استان ایلام طی امسال اطلاع داد.

24 دی 1400

خرید 41 مدل ریسه ال ای دی بسیار شیک و زیبا

یکی از محصولات زیبا برای تزئینات داخل ساختمان ، جشن ها و درخت کریسمس ریسه ال ای دی است. این محصول با مصرف بسیار پایین و نوردهی زیبا فضای محیط شما را به طرز شگفت انگیزی درخشان می نماید. در این مقاله به معرفی ویژگی ها و کاربردهای آن خواهیم پرداخت.ریسه ال...

22 دی 1400
تعداد: (242)