موبایل، تبلت و گجت ها

گلکسی واچ 5 سامسونگ دارای دماسنج خواهد بود

ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 سامسونگ به دلیل برخورداری از ابزار های عالی ردیابی سلامت و تناسب اندام یکی از بهترین ساعت های هوشمندی می باشد که تا به امروز عرضه شده است. طبق گزارش ETNews گلکسی واچ 5 سامسونگ در اواخر سال جاری با پشتیبانی از دماسنج عرضه خواهد شد.

13 اردیبهشت 1401

افشای مشخصات گوشی مقرون به صرفه قیمت گلکسی A03

به تازگی بعضی از مشخصات کلیدی، قیمت و زمان عرضه گوشی های مقرون به صرفه قیمت گلکسی A03 سامسونگ منتشر شده است.

25 فروردین 1401

شروع بلیت فروشی سینماهای مردمی چهلمین جشنواره فیلم فجر از چهارشنبه 6 بهمن

خبرگزاری خبرنگاران- بلیت فروشی سینماهای مردمی فیلم های چهلمین جشنواره فیلم فجر از ساعت 10 صبح فردا چهارشنبه 6 بهمن شروع می گردد.

20 فروردین 1401

برای بهبود تمرکز خود چه کار کنیم؟

کارهای خود را بدون حواس پرتی انجام دهیدحواس پرتی به یکی از معضلات دنیای امروزی تبدیل شده است. با وجود امکانات و فعالیت های جدیدی که روز به روز به تعداد آنها افزوده می گردد، وقت و سرمایه بیشتری هدر می گردد. ممکن است با چرخیدن در شبکه های اجتماعی، حتی از...

14 اسفند 1400

راه 231 روستا در قزوین مسدود شده است

خبرنگاران/قزوین فرماندار قزوین گفت: از 482 روستای موجود در شهرستان قزوین، راه روستایی 231 روستا مسدود شده است که از شروع بارش ها عوامل راهداری در محل مستقر و در حال بازگشایی جهت هستند.

9 اسفند 1400

خرید 41 مدل کیف هارد اکسترنال با جنس عالی و قیمت مناسب

برای محافظت از هارد اکسترنال که حاوی محتویات مهم شماست ، تهیه یک کیف محافظ برای مراقبت از آن لازم و لازم است. کیف هارد اکسترنال می تواند به خوبی از هارد اکسترنال شما در برابر خط و خش و ضربه های احتمالی محافظت کند. لذا در این مقاله قصد داریم به معرفی ویژگی...

19 بهمن 1400

چرا TSMC اپل را به دیگران ترجیح می دهد؟

همانطور که احتمالا می دانید، اپل مشتری شماره یک شرکت تایوانی TSMC بزرگ ترین فراورینماینده تراشه در دنیا است و این دو شرکت با همدیگر همکاری و تعامل خوبی دارند. همین ارتباط خوب بین TSMC و اپل موجب شده که مدیران ارشد اینتل احساس خطر نموده و به تایوان پرواز نمایند...

17 بهمن 1400

خرید 41 مدل ریسه ال ای دی بسیار شیک و زیبا

یکی از محصولات زیبا برای تزئینات داخل ساختمان ، جشن ها و درخت کریسمس ریسه ال ای دی است. این محصول با مصرف بسیار پایین و نوردهی زیبا فضای محیط شما را به طرز شگفت انگیزی درخشان می نماید. در این مقاله به معرفی ویژگی ها و کاربردهای آن خواهیم پرداخت.ریسه ال...

22 دی 1400

دانشگاه آزاد مشهد دارای 30 هزار دانشجو و 600 استاد برجسته است

خبرنگاران/خراسان رضوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی مشهد دارای 30هزار دانشجو و 600 استاد برجسته است که از بین این اساتید 10 نفر از آن ها دانشمندان تراز جهانی هستند.

14 دی 1400

7 اپلیکیشن برتر برای عیب یابی گوشی اندرویدی

آیا شما هم دوست دارید که توانایی آنالیز مسائل گوشی اندرویدی خود و عیب یابی آن را داشته باشید؟

12 آذر 1400

مزایای کلاس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین

از این رو برگزاری این کلاس ها در موسسه های زبان، یکی از اولویت های آموزشگاه ها قرار داشته و کیفیت و نحوه برگزاری این کلاس ها در کنار سایر کلاس ها بسیار حائز اهمیت می باشد.

23 شهریور 1400

پردازنده گرافیکی AMD در تراشه اگزینوس 30٪ از Mali-G78 سریع تر است

با توجه به گزارشی که از یک منبع کره ای بدست آمده، ظاهرا تست های اولیه پردازنده اگزینوس مجهز به گرافیک AMD به خاتمه رسیده که در نتیجه آن، شاهد 30 درصد عملکرد سریع تر گرافیک نو به نسبت پردازشگر گرافیکی کنونی در اگزینوس 2100 یعنی Mali-G78 بودیم.

30 تیر 1400

پوشش نسل سوم تلفن همراه به روستای شله کش چرداول رسید

مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه ایلام گفت: پوشش ارتباطی تلفن همراه و اینترنت پرسرعت همراه نسل سوم (3 G ) در منطقه شله کش از توابع شهرستان چرداول برقرار شد.

29 تیر 1400

معرفی تبلت های سری میت پد 2021 هواوی؛ کامل ترین تعریف از یک تبلت

هواوی در رویداد هارمونی در کنار معرفی این سیستم عامل و انبوه ابزارهایی بر پایه آن، سه مدل تبلت جدید را نیز به خانواده میت پد خود اضافه کرد که برای اولین بار بدون سیستم عامل اندروید و با روحی از جنس هارمونی روانه بازارها خواهند شد. در ادامه با هم به آنالیز...

5 تیر 1400

محصولات غذایی سالم با کود طبیعی کپسول جنگل

بخش اعظم غذای روزانه ما را محصولات کشاورزی تشکیل می دهد و سالم و ارگانیک بودن آنها قطعا از دغدغه های مهم این روزهای همه ماست.

24 خرداد 1400

آیفون تاشوی اپل از قلم پشتیبانی می کند؟ آیفون تاشوی اپل از قلم پشتیبانی می کند؟

اولین شایعات مبنی بر اینکه اپل در حال توسعه یک آیفون تاشو است در اواخر سال 2017 انتشار یافت. گزارش های اخیر حاکی از آن است که این دستگاه انتها سال آینده برای عرضه آماده خواهد شد، اما گزارش جدید شرکت تحلیلی EqualOcean این فرایند را به سال 2023 موکول می کند.

3 فروردین 1400

با صدور اطلاعیه ای: شرکت مخابرات ایران از حضور در تله کام 2021 انصراف داد

شرکت مخابرات ایران اعلام کرد که با توجه به شرایط حاکم در فضای ICT کشور، در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (تله کام 2021) حضور نمی یابد.

24 اسفند 1399

هیچ تیمی به اندازه استقلال مشکل ندارد، خوب است به ما سنگ می زنند!

به گزارش خبرنگاران، محمود فکری بعد از تساوی یک - یک استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته سیزدهم لیگ برتر در نشست خبری حاضر شد و به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

8 اسفند 1399

آمادگی چندبرابری بانک صادرات در نمایشگاه مجازی در مقایسه با نمایشگاه فیزیکی

به گزارش خبرنگاران، با لغو برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در 29 تیرماه امسال و تصمیم معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب، بانک صادرات نیز همچون ادوار گذشته به عنوان بانک عامل نخستین نمایشگاه مجازی...

28 بهمن 1399

قیمت انواع لپ تاپ، امروز 18 آبان 99

قیمت لپ تاپ های متنوع از برند های مطرح جهان در بازار ایران، به تاریخ 18 آبان 99 را در این خبر مشاهده کنید.

20 آذر 1399
تعداد: (41)