عدم پاسخ هیأت رئیسه مجلس به نامه اعتراضی درباره تغییر مصوبات

به گزارش وبلاگ انجمن ما، حاجی دلیگانی گفت: به دنبال تغییر مصوبه کمیسیون تلفیق در بودجه از رئیس مجلس خواهان تشکیل کمیته حقیقت یاب برای این موضوع شدم که پس از پیگیری به جای اعلام نتیجه، نامه خودم را به من تحویل دادند.

عدم پاسخ هیأت رئیسه مجلس به نامه اعتراضی درباره تغییر مصوبات

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ انجمن ما، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: به دنبال تغییر در مصوبه کمیسیون تلفیق در ماجرای تصویب لایحه بودجه سال 99 به هنگام ارسال به شورای نگهبان در نامه ای خطاب به رئیس مجلس خواهان تشکیل کمیته حقیقت یاب برای آنالیز این موضوع شدم.

وی اضافه کرد: هفته گذشته وقتی پیگیر نتیجه درخواستم برای تشکیل کمیته حقیقت یاب شدم، هیأت رئیسه مجلس به جای اعلام نتیجه نامه خودم را به من تحویل داد.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی این موضوع را دیدم به هیات رئیسه گفتم چرا به جای نتیجه نامه خودم را تحویل می دهید؟ بنا بر این شد تا موضوع توسط هیأت رئیسه پیگیری و نتیجه در این هفته به من اعلام گردد.

حاجی دلیگانی گفت: در بند ح تبصره 21 لایحه بودجه سال 99 عبارت غیر مستمر به هنگام ارسال به شورای نگهبان از متن مصوبه حذف شده که این مسأله زمینه را برای پرداخت حقوق های نجومی فراهم می آورد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "عدم پاسخ هیأت رئیسه مجلس به نامه اعتراضی درباره تغییر مصوبات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدم پاسخ هیأت رئیسه مجلس به نامه اعتراضی درباره تغییر مصوبات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید